in 3.15 lees ik eerst en vooral "ZELFS ALS... " (en dan pas het stuk dat jij voor waar aanneemt), wat de rechter dus niet zomaar aanneemt.Als je met 'begrijpelijke uitleg' verwijst naar de uitspraak van de Rechtbank dan kan ik je volgen.
Als je bedoelt dat de uitspraak van het Hof (de handeling is toegestaan, doch de handeling levert een tekortkoming op) begrijpelijk is, dan zou ik graag willen dat je dit nader toelicht...want ik kan dat dus echt niet snappen hoe een handeling tegelijkertijd wél en niet toegestaan kan zijn.
Wil niet veel zeggen hoor...maar 'zelfs als' impliceert dat het Hof van mening is dat 'zelfs in het geval dat A de verplichting niet kan nakomen' er sprake is van een 'tekortkoming'.in 3.15 lees ik eerst en vooral "ZELFS ALS... " (en dan pas het stuk dat jij voor waar aanneemt), wat de rechter dus niet zomaar aanneemt.Als je met 'begrijpelijke uitleg' verwijst naar de uitspraak van de Rechtbank dan kan ik je volgen.
Als je bedoelt dat de uitspraak van het Hof (de handeling is toegestaan, doch de handeling levert een tekortkoming op) begrijpelijk is, dan zou ik graag willen dat je dit nader toelicht...want ik kan dat dus echt niet snappen hoe een handeling tegelijkertijd wél en niet toegestaan kan zijn.
Dus, mits een goeie lezing, is de uitspraak van het Hof een begrijpelijke uitleg.
zoals ik hierboven reeds zei: het Hof heeft een begrijpbare uitleg gegeven, alleen is die blijkbaar niet voor jou begrijpbaar. Verder discussieren heeft geen zin, gezien ook je palaver op dat ander forum....in 3.15 lees ik eerst en vooral "ZELFS ALS... " (en dan pas het stuk dat jij voor waar aanneemt), wat de rechter dus niet zomaar aanneemt.Als je met 'begrijpelijke uitleg' verwijst naar de uitspraak van de Rechtbank dan kan ik je volgen.
Dus, mits een goeie lezing, is de uitspraak van het Hof een begrijpelijke uitleg.
Aldus valt het fundament onder de stelling van het Hof (dat niet hoeft te worden onderzocht of A nog kan nakomen) weg.
...
Ik krijg de indruk dat je eerstens van niet bewezen aannames uitgaat. Immers, waarop is de veronderstelling gebaseerd dat ik op dat andere forum (en in welke hoedanigheid?) actief zou zijn geweest?in 3.15 lees ik eerst en vooral "ZELFS ALS... " (en dan pas het stuk dat jij voor waar aanneemt), wat de rechter dus niet zomaar aanneemt.
zoals ik hierboven reeds zei: het Hof heeft een begrijpbare uitleg gegeven, alleen is die blijkbaar niet voor jou begrijpbaar. Verder discussieren heeft geen zin, gezien ook je palaver op dat ander forum.Nee dat kan niet, want een toegestane handeling kan geen tekortkoming opleveren.
Wat wil je nou eigenlijk stellen, (1) dat een toegestane handeling wél een tekortkoming kan opleveren, of dat (2) het Hof zulks niet heeft beweerd?zoals ik hierboven reeds zei: het Hof heeft een begrijpbare uitleg gegeven, alleen is die blijkbaar niet voor jou begrijpbaar. Verder discussieren heeft geen zin, gezien ook je palaver op dat ander forum.Nee dat kan niet, want een toegestane handeling kan geen tekortkoming opleveren.