Nuttig en toont nogmaals aan hoe een verhuurder lijden kan!!
Volledig akkoord, maar dat is natuurlijk verwaarloosbaar met wat een huurder lijden kan

. Ik heb ooit eens de, trouwens
terechte opmerking, van VDB gehad dat dit soort opmerkingen niet relevant zijn, en "tracht" dergelijke opmerkingen dan ook vanaf dan te vermijden (wat me hierbij dan ook niet gelukt is blijkbaar).
Vooral ook omdat dit een polarisatie vermijd. Ik heb zelf geen enkel bezwaar tegen die opmerking als ik mijn wederwoord hierop ook mag geven. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, hoe zeer men zijn best ook doet om neutraal te blijven en ik neem je deze opmerking dan ook geenszins kwalijk.
Misschien kan er eens gezocht worden naar een "huurder" met voldoende kennis om zich bij het Juridisch Team te voegen. Ikzelf zie dat wel niet zitten, en acht me daartoe niet bekwaam genoeg. Misschien een "ex"- verhuurdersbond jurist ? De huidige juristen van huurdersbonden zitten op dit ogenblik overvol met werk. Per avond of dagsessie (2 sessies per week) zijn er steeds zo'n 30 to 40 kandidaten (in een middelgrote stad dan).
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard