Nu hoor ik van diezelfde kennissen dat die website zijn prijzen zou aangepast hebben en hun bestelling hebben geannuleerd zonder enige communicatie.
Bij mij was dit dus exact hetzelfde, ik heb geen mail gehad en heb moeten via mijn account op die website bij 'order history' terugvinden dat mijn bestelling geannuleerd werd.
Jullie kunnen begrijpen dat we (ik en mijn kennissen) niet tevreden zijn hiermee en er iets aan willen doen. Iemand heeft al een mail gestuurd:
Waarop hun antwoord:Met welke praktijken zijn jullie eigenlijk bezig?
goedkoop producten aanbieden ( niet per ongeluk ) meermaals hetzelfde product!
mensen een overschrijving laten uitvoeren , daarna verzendstatus geanuleerd. en jullie houden het geld voor 30 dagen bij? Of zie ik het mis?
Ik heb het tijdig ingezien maar een vriend niet.
Ik laat dit uitspitten door mijn advocaat.
Ik heb hen dan ook een mail gestuurd, voorlopig onbeantwoord:Beste,
De prijs is electronisch verkeerd aangeleverd door het distributie centrum deze nacht.
U kan dit zelf nakijken op deze site waar andere bedrijven hetzelfde probleem hadden:
http://pricecat.be/en/b/HP/VL026EA%2523 ... bit%29.htm
Betalingen worden trouwens bij ons onmiddellijk terug overgeschreven naar de klant.
Mvg,
Eric Wauters
Lasystems - W.E.COM BVBA
Brusselsesteenweg 208
B-1730 Asse
Tel: +32 2 453 13 12
Email: info@lasystems.be
Natuurlijk heb ik na dit onraad ruiken mijn overschrijving onmiddellijk laten annuleren. Maar de bestelling blijft, volgens hun Terms & Conditions hebben we 30 dagen tijd om te betalen.Beste,
Ik heb net vernomen dat jullie op de website mijn bestelling hebben geannuleerd!
Waarom is dit niet gecommuniceerd geweest via mail?
Jullie kunnen toch niet zomaar mijn bestelling annuleren zonder mijn mede weten? Ik heb toegestemd op jullie "Terms and Conditions" waarin het volgende vermeld staat: "If, for any reason, there is no agreement about an order of a certain article, LASYSTEMS will, in consult with the buyer, try to deliver the cheapest available market of similar goods. The order will be accepted in due form by mutual consent."
Ik heb de "consult with the buyer" en "mutual consent" niet meegemaakt.
Jullie plegen op deze manier contractbreuk en dit kan juridisch aangepakt worden.
Bestelling annuleren zonder overleg = contractbreuk, niet?
Wat denken jullie hiervan? Wat zijn mijn opties?
Alvast bedankt!!