Beste,
Sinds 2020 heb ik een co-ouderschap met gelijkmatige verblijfsregeling er zijn veel argumenten en discussies dit vrijwel zonder dreigementen of verwijten althans van mijn kant uit. Onderwerpen gaan vrijwel meestal zonder betrekkingen van de oudersschapsregeling.
Moeder negeert vaak, zelfs als ik vraag om voor desbetreffende onderwerpen aan tafel te zitten en heeft recent een foto per ongeluk gestuurd naar mij waarin ze pro-deos zoekt om het gehele co-ouderschap aan te vechten ik vermoed met leugens zoals 'papa manipuleert kinderen', communicatie is onmogelijk en nog waarschijnlijk hele reeksen met zeggende beschuldigingen. Nu kan ik wel aantonen dat ze zowel tijdens onze EOT over zaken heeft gelogen alsook in ons akkoordconclusie tijdens de echtscheidingsprocedure.
Stel dat moeder terug de kinderen als pasmunt gebruikt als ik kan aantonen dat ze eerder al heeft gelogen zou dat indruk maken bij een familie rechter?
Ik wil hier ook vermelden dat ik al 3 jaar de rechten van ons kinderen als prioriteit zet en nog nooit slecht heb gepraat tenopzichte van moeder tegenover ons kinderen.
Blanco strafblad, nóóit geslagen of enige agressie.
Maar verdedigen tegen leugens is enorm moeilijk wat zijn mijn slaagkansen?