Ik ben het volledig met u eens. Deze argumentatie werd meermaals door mij naar voor gebracht.
Het reikt zelfs nog verder. De overeenkomst met de aannemer werd zonder akkoord AV getekend, 2 maanden voor de AV.
De keuze aannemer werd nooit op agenda gezet, noch gestemd.
De rekeningcommissaris, partner van mede-eigenaar gelijkvloers is advocaat.
Een lid van de raad van mede-eigendom is advocaat.
De syndicus is een advocaat.
Je zou veronderstellen dat uiteindelijk toch iemand de wet op de mede-eigendom zou volgen. Wel neen,...de heren doen rustig verder en bepalen zelf de regelgeving.
Alle bovenstaande argumentatie werd uitvoerig meegedeeld na de AV van 2022.
Een week na de AV werd beslist door de syndicus (advocaat) om dan maar een BAV te organiseren en dit alles nog eens op agenda te zetten.
Wanneer ik vroeg wie de BAV samen riep (zie meerderheden) kreeg ik geen antwoord, wanneer ik vroeg wat de hoogdringendheid was en wie dit zou bekostigen? kreeg ik geen antwoord....
De heren advocaten doen hun zin en hebben hun eigen regels en wetten.
Het te betalen bedrag dewelke dient te worden betaald inzake de tegemoetkoming aan het gelijkvloers is minder dan de kost van een procedure.
Maar hier loopt het de spuigaten uit en ben ik van mening dat principieel en om paal en perk te stellen aan de werkwijze van de syndicus en de RVME dat we niet anders kunnen dan naar het Vredegerecht gaan.