als de tegenpartij het zelf aanduid op het EAF hoeft u zich niet veel zorgen te maken, immers u bent in uw rechtDe tegenpartij kruiste aan op het aanrijdingsformulier dat hij de rotonde wilde oprijden, niet dat hij er al op was.
Als iemand een voorrangsweg komt opgereden, en daarna direct wordt aangereden langs achter, zal hij toch ook schuldig bevonden worden, ook al was hij al op de baan.
Mijn ongeval gebeurde identiek op dezelfde manier als uw filmpje, alleen kon ik niet meer tijdig remmen en raakte ik hem dus in de linksachter.als de tegenpartij het zelf aanduid op het EAF hoeft u zich niet veel zorgen te maken, immers u bent in uw rechtDe tegenpartij kruiste aan op het aanrijdingsformulier dat hij de rotonde wilde oprijden, niet dat hij er al op was.
Als iemand een voorrangsweg komt opgereden, en daarna direct wordt aangereden langs achter, zal hij toch ook schuldig bevonden worden, ook al was hij al op de baan.
ik ben ook geen fan van de dubbele rijstrook op rotondes, ik raad iedereen dan ook aan om dashcam in de wagen te hebben, ik heb kort geleden bijna hetzelfde meegemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=OuTq9Ks8PKo
In Belgische omstandigheden niet.ik ben ook geen fan van de dubbele rijstrook op rotondes
Vroeger naar rechts gaan ...ik raad iedereen dan ook aan om dashcam in de wagen te hebben, ik heb kort geleden bijna hetzelfde meegemaakt:
Bij mij betreft het het rondpunt aan het achterkant station in Brugge. Deze rotonde werkt pas optimaal als men ook de linkerrijstrook gebruikt. De rotonde wordt gebruikt om terug te keren naar stad Brugge, is zo ontwikkeld want anders geraak je er niet. Moest de linkerrijstrook niet gebruikt worden zouden we serieuze opstoppingen creëren.In Belgische omstandigheden niet.ik ben ook geen fan van de dubbele rijstrook op rotondes
Ook reden waarom die hier totaal niet werken.
Ik raad iedereen aan rechts te blijven op Belgische rotondes met meerdere rijstroken
Vroeger naar rechts gaan ...ik raad iedereen dan ook aan om dashcam in de wagen te hebben, ik heb kort geleden bijna hetzelfde meegemaakt:
Ik raad ook iedereen af dergelijke filmpjes op internet te gooien, en helemaal om ze op sociale media etc te delen ...
Bestuurder is duidelijk herkenbaar, nr plaat ook ...
Boetes inbreuk privacy zijn veel hoger dan verkeersinbreuken ...
In Belgische omstandigheden niet.ik ben ook geen fan van de dubbele rijstrook op rotondes
Ook reden waarom die hier totaal niet werken.
Ik raad iedereen aan rechts te blijven op Belgische rotondes met meerdere rijstroken
Vroeger naar rechts gaan ...ik raad iedereen dan ook aan om dashcam in de wagen te hebben, ik heb kort geleden bijna hetzelfde meegemaakt:
Ik raad ook iedereen af dergelijke filmpjes op internet te gooien, en helemaal om ze op sociale media etc te delen ...
Bestuurder is duidelijk herkenbaar, nr plaat ook ...
Boetes inbreuk privacy zijn veel hoger dan verkeersinbreuken ...
De manier waarop je de rotonde verlaat, is alvast niet bijster koosjer.rotonde is een scheet groot en niet geschikt voor dubbele rijstrook inrichting, vroeger naar rechts gaan ging niet, die donker gekleurde wagen die rechts de rotonde opreed verhinderde dat deels maar liet mij wel van rijstrook veranderen, maar ik kan niet naar rechts kijken en recht voor mij tegelijk
https://goo.gl/maps/ZaefYEYUf3CfcacUA
rotonde is dan ook veel en veel te klein om met een dubbele rijstrook systeem te werken, laat staan om dan schoon volgens "de regels" te rijden.De manier waarop je de rotonde verlaat, is alvast niet bijster koosjer.rotonde is een scheet groot en niet geschikt voor dubbele rijstrook inrichting, vroeger naar rechts gaan ging niet, die donker gekleurde wagen die rechts de rotonde opreed verhinderde dat deels maar liet mij wel van rijstrook veranderen, maar ik kan niet naar rechts kijken en recht voor mij tegelijk
https://goo.gl/maps/ZaefYEYUf3CfcacUA
Je hebt de richtingsverandering naar rechts alvast niet zo kort als mogelijk uitgevoerd
Je komt op de ingeslagen weg niet zo rechts mogelijk uit.
Kan wettelijk niet met een rotonde in België ...Op de N26 (Mechelen Leuven) zijn in Haacht bij mijn weten de eerste zogenaamde “turborotondes” in gebruik genomen: je moet er voorsorteren ifv de afslag die je wil nemen en je kan niet van vak wisselen.
NopeIn Groot Brittanië zijn ALLE meervaksrotondes zo uitgevoerd: uiterst links voor de eerste afslag, middenvak voor de tweede en derde vak voor de derde.