Weet niet of ik de naam van de kaart mag vermelden.
Kaart van een bepaalde waarde waarmee je apps/films/muziek kan kopen. X-card, zal ik ze noemen.
Heb er al zo verschillende voor de zoon gekocht.
Na aankoop de code wegkrassen, ingeven en het bedrag is beschikbaar.
Vorige week kochten we er 1 twv 25euro in een speelgoedwinkel.
Thuisgekomen bleek de code niet te werken(niet geactiveerd)
Terug naar winkel: dat kan niet, contacteer X maar, dit is niet onze verantwoordelijkheid.
X is telefonisch niet bereikbaar (wegens covid).
Website vermeld voor dit probleem: los dit op met de verkoper.
Verkoper weigert echter alle medewerking (nieuwe kaart, geld terug, waardebon,....)
Hij is van mening dat het niet zijn fout is, hij heeft die kaart immers niet gemaakt.
Beetje kort door de bocht, hij heeft immers geen enkel artikel in zijn winkel zelf gemaakt.
Hoe los ik dit best op?
Het is geen schokkend bedrag, maar het zo laten is toch zuur.
Alvast bedankt voor de tips.