#8 , 05 mar 2019 10:29
Bedankt voor alle adviezen.
Ik vrees ook dat het heel moeilijk gaat worden om iets te vinden.
Ik heb me verder geïnformeerd. Vrienden van mijn ouders die makelaar zijn,hebben ook bevestigd dat het voor alleenstaande mama's mét of zonder werk heel moeilijk is om iets te krijgen. Ze kunnen me wel helpen omdat ze mijn ouders goed kennen maar helaas niet in mijn regio omdat ze 35km van mij vandaan wonen en hier niets te huur hebben.
Ook al zou ik nu onmiddellijk een job aannemen, sta ik wel iets sterker maar is het nog niet gemakkelijk. Vroeger accepteerde men wel eens dat de ouders garant staan maar vandaag niet meer zo gemakkelijk.
Als ik met mijn ouders zou huren en ze er zogezegd ook wonen, zal ik een groter app moeten huren dat duurder is anders en ik denk dat ze er wel snel achter komen dat ze er niet wonen want hun domicilie komt er niet.
ach ja.. het maakt me boos dat alleenstaande mama's zo weinig kansen krijgen. Ook een job vinden is moeilijk omdat ik minder flexibel ben, geen onverwachte overuren kan maken wat ze steeds meer vragen in mijn sector. ik denk dat de eerste optie is.. onmiddellijk beginnen te poetsen en dan verder zoeken naar een job die bij me past als er wat minder stress op me rust.