Vrederechters maken met dergelijke clausules komaf omdat er geen causaal verband kan worden aangetoond tussen "een huurder" en de "schade".Staat er een clausule in de huurders hun contracten dat zij gezamelijk instaan voor schade aan de gemeenschappelijke delen.
De regels inzake huurschade gelden in principe enkel voor schade in de eigen kamer, studio of appartement. Is er schade aan de traphal e.d., dan kunt u die enkel verhalen indien u kunt bewijzen wie de schuldige is. Voorzie eventueel een clausule in het contract om zo’n schade op alle huurders gezamenlijk te verhalen.
Ik was me al aan het afvragen hoe het komt waarom er nu ineens wel met punten en komma's wordt geschreven![]()
Markje heeft gewoon een paragraaf uit de site
https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... NCKtHDN09I
geplukt, en hier weergegeven...
Ik was me al aan het afvragen hoe het komt waarom er nu ineens wel met punten en komma's wordt geschreven![]()
geplukt, en hier weergegeven...!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar verder, de lezers van deze topics denken dat het hier de kindertuin is van volwassenen, breek maar verder uw forum af.Om de verwarring zo eenvoudig als mogelijk (?) te maken, wandelt hier zowel Markje als Markske rond.
Niet dooreen halen aub.
Lees #15 en #17. Het antwoord heb ik daar al gegeven.Ik was me al aan het afvragen hoe het komt waarom er nu ineens wel met punten en komma's wordt geschreven![]()
geplukt, en hier weergegeven...!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste, geef eens een duidelijk antwoord aan TS, in plaats van hier iemand belachelijk te maken.
Ge weet het niet en de meesten liggen rond de pot te draaien, dat is het.
Ik wacht vol ongeduld op jullie deskundige grootspraak, zodat ik het kan vergelijken met de uitspraak van iemand die het ten gronde weet.
Kan zijn dat je gelijk hebt, ik zal het laten weten als ik mijn antwoord krijg, veel succes.Lees #15 en #17. Het antwoord heb ik daar al gegeven.
Ik was me al aan het afvragen hoe het komt waarom er nu ineens wel met punten en komma's wordt geschreven!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste, geef eens een duidelijk antwoord aan TS, in plaats van hier iemand belachelijk te maken.
Ik wacht vol ongeduld op jullie deskundige grootspraak, zodat ik het kan vergelijken met de uitspraak van iemand die het ten gronde weet.
Wat kom je hier doen op het forum als je alles aan grote broer met gaan vragen?Kan zijn dat je gelijk hebt, ik zal het laten weten als ik mijn antwoord krijg, veel succes.Lees #15 en #17. Het antwoord heb ik daar al gegeven.
Er staat nergens dat het forum voorbehouden is aan een select groepje.Wat kom je hier doen op het forum als je alles aan grote broer met gaan vragen?Kan zijn dat je gelijk hebt, ik zal het laten weten als ik mijn antwoord krijg, veel succes.
Lees #15 en #17. Het antwoord heb ik daar al gegeven.