Hallo iedereen op dit forum.
Ik heb een vraagje. Ik hoop dat iemand mij een duidelijk andwoord hierop kan geven. Ik huur een huis bij een boer.
Die boer heeft een grote boerderij. Zijn boerderij zit vast aan het huis wat ik van hem huur. Alle stroom kabels zijn uiteraard los van elkaar.
Me verhuurder kwam voige jaar met een stroom afrekeing van 3.700 euro ik betaalde hem maandelijks 100 euro voor stroom moes dus meer dan 1.900 bij betallen me verbruik was 12.839 kwh dag stroom en 6.139 nachtstroom verbruik dit over 19 maanden.wij zijn gezin met 2 volw en 4 kleine kinderen.
We beschikken over een mazout kachel en gebruiken geen elect verwarming. We beschikken hier over 2 pc.s die lang aanstaan we hebben 1 droger 1 wasmachine beide apparaten staan alleen s,nachts aan.
Dit jaar is me verbruik 5596 kwh dag en 3091 kwh nacht en dit is over 11 maanden
Mijn vraag is dit een normaal verbruik voor een gezin?? Ik vermoed zelf dat er iets niet klopt. Mijn meter is gekopelt aan zijn meter en alleen zijn meter is aangemeld bij de stroom beheerder.
Wij zijn ten einde raad omdat dit gedoe ons in de schulden heeft gebracht.