De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.jaja het zal wel wat kan ik eraan doen als dit klein land zo traag werkt alsof ze de belastingaangifte van heel Europa moeten controlerenDOM omdat, als u aftrekposten zou hebben, dan moet UUU nu bewijzen dat die aftrekposten NODIG waren om uw inkomsten te verwerven of te behouden.
maw de bewijslast ligt nu bij UUU
zo snel als een slak op een teertonDe pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.jaja het zal wel wat kan ik eraan doen als dit klein land zo traag werkt alsof ze de belastingaangifte van heel Europa moeten controlerenDOM omdat, als u aftrekposten zou hebben, dan moet UUU nu bewijzen dat die aftrekposten NODIG waren om uw inkomsten te verwerven of te behouden.
Ja en daarom heb je dus uw aangifte te laat ingediend.....zo snel als een slak op een teertonDe pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.jaja het zal wel wat kan ik eraan doen als dit klein land zo traag werkt alsof ze de belastingaangifte van heel Europa moeten controleren
Dit vind ik toch ook een onterechte opmerking. U was enkele maanden te laat, zij hebben nog enkele maanden tijd. Dan is het toch nogal hypocriet dat u hen beschuldigt van traagheid?jaja het zal wel wat kan ik eraan doen als dit klein land zo traag werkt alsof ze de belastingaangifte van heel Europa moeten controlerenDOM omdat, als u aftrekposten zou hebben, dan moet UUU nu bewijzen dat die aftrekposten NODIG waren om uw inkomsten te verwerven of te behouden.
Wat betreft kosten ligt de bewijslast altijd bij de belastingplichtige , of men nu in de procedure 'aanslag van ambtswege' zit of niet.DOM omdat, als u aftrekposten zou hebben, dan moet UUU nu bewijzen dat die aftrekposten NODIG waren om uw inkomsten te verwerven of te behouden.
Neen daar gaat het niet om het gaat mij om of ze het wel aan het controleren zijn want op tax-on-web staat enkel een rekenmachine voor het aanslagjaar 2016 en bij het aanslagjaar 2015 staat niks ik wil gewoon zeker zijn of ze het nakijkenDit vind ik toch ook een onterechte opmerking. U was enkele maanden te laat, zij hebben nog enkele maanden tijd. Dan is het toch nogal hypocriet dat u hen beschuldigt van traagheid?jaja het zal wel wat kan ik eraan doen als dit klein land zo traag werkt alsof ze de belastingaangifte van heel Europa moeten controlerenDOM omdat, als u aftrekposten zou hebben, dan moet UUU nu bewijzen dat die aftrekposten NODIG waren om uw inkomsten te verwerven of te behouden.
Ja, en zij zeiden bel naar het belastingkantoor(die zijn nu permanent gesloten), ik heb toch contact gehad met een andere waar ik dit jaar mijn aangifte heb ingediend en zij zegen neem met FOD contact op, ik wil gewoon weten of alles goed verloopt, ik moet die document gewoon voordat het 2018 is hebben zodat ik het aangetekend kan opsturen waardoor ik die € 3 000,00 kan opnemenhebt u al eens zelf gebeld naar de FOD?
Naar een andere dienst van de overheid, dat heeft niks met personenbelasting te makenU kan de status van uw dossier altijd opvragen als u naar de FOD belt.
u krijgt uw geld 2 maanden nadat u de aanslag heeft ontvangen. Is dat op 31/12/2017 dan staat u geld voor eind februari 2018 op de rekening.
ik zie niet in wat u aangetekend zou moeten opsturen om uw geld te bekomen.