voor de werkgever blijft het ook gelijk of hij een overuur aan werknemer A of B betaald kost evenveelDan zou je werkgever dat gewoon weigeren.
als dit al geen fraude zou zijn.
Ik ben zeker van wel. We spreken over een multinational. Wees dus maar zeker dat alles conform de Belgische wetgeving is. Maar zoals ik al zei ken ik de details niet.Heeft de werkgever daar overleg met de fiscus EN rsz gedaan ? Denk van niet.
Denk je echt dat hier iemand die gebruik maakt van deze regeling, daar naar gaat vragen? Denk je echt dat ons sociaal secretariaat dit allemaal zou laten gebeuren als het juridisch / fiscaal gezien niet waterdicht is?in dat geval zie ik het probleem niet, als fiscus en rsz SCHRIFTELIJK hun akkoord hebben gegeven.
( blijf het hoe dan ook raar vinden, maar werkgever zal die bevesting wel niet laten zien ? )
Dan ontvang je toch niet aangegeven inkomsten, of zie ik dat verkeerd. wat als er een arbeidsongeval gebeurd.als dit al geen fraude zou zijn.
je verkoopt iets wat van jou is, hetgeen wat verkocht is word onderworpen aan dezelfde regels alsof je het niet verkocht hebt
volgens welke wet is dit dan fraude?
staat er dat je verlofdagen kan VERKOPEN? of dat je verlofdagen uit solidariteit kan WEGSCHENKEN.Ik ben zeker van wel. We spreken over een multinational. Wees dus maar zeker dat alles conform de Belgische wetgeving is. Maar zoals ik al zei ken ik de details niet.Heeft de werkgever daar overleg met de fiscus EN rsz gedaan ? Denk van niet.
Zoals ik reeds van in het begin zei, gaat het over wegschenken, niet over verkopen! Maar het geeft wel aan dat het puur overdragen van een verlofdag van één werknemer naar een andere, "technisch" gezien wel mogelijk is. Of deze ook kan "verkocht" worden, daar spreek ik me helemaal niet over uit.staat er dat je verlofdagen kan VERKOPEN? of dat je verlofdagen uit solidariteit kan WEGSCHENKEN.
Hoe gaat die werkgever als de reeds ingegeven prestaties veranderen?stel je hebt heel veel overuren gemaakt en een collega wil deze overuren overkopen om zo extra verlof te hebben