Vertel aub geen domheden. Het kan zijn dat U dit bekijkt vanuit het oogpunt van de verhuurder en dan uw vooroordelen hier maar uit. U had hoogstens een iets voorzichtere term dan "hard" kunnen gebruiken. Vrederechters zijn trouwens neutraal en onbevooroordeeld, herinnert U zich dat ?Dat kan hij niet zomaar, hij moet langs de vrederechter passeren en die beschermen de huurders zeer hard.
Eenvoudigweg: dat gaat dat soms nog op dezelfde dag indien beide rekeningen bij dezelfde bank zijn. 't Is maar dat U het weet.Als jullie pas vanaf de 6de van de maand de huur kunnen betalen, hoe kan die dan de 7de al op de verhuurder zijn rekening staan?
Op de vraag van TS heeft LeenW wel volkomen gelijk.Vertel aub geen domheden. Het kan zijn dat U dit bekijkt vanuit het oogpunt van de verhuurder en dan uw vooroordelen hier maar uit. U had hoogstens een iets voorzichtere term dan "hard" kunnen gebruiken. Vrederechters zijn trouwens neutraal en onbevooroordeeld, herinnert U zich dat ?Dat kan hij niet zomaar, hij moet langs de vrederechter passeren en die beschermen de huurders zeer hard.
Ik heb het uiteraard enkel over het laatste gedeelte van haar antwoordOp de vraag van TS heeft LeenW wel volkomen gelijk. Als verhuurder kun je beter de volgende clausule plaatsen in u contract: Huurprijs €820 betaal je ten laatste de eerste van de maand €800. Dat is een stimulans om de huurder op tijd te laten betalen.
Een zeer sterk bevooroordeelde mening zou ik zeggen. Als ik dan verder naar de timestamp van de OS zie 21:39 en LeenW haar antwoord op 21:41 zal hier blijkbaar niet zo lang over nagedacht zijn dacht ik. Vandaar ws. die sterk ongenuanceerde uitlating. Is dit een forum of een chatsessie waar mensen al eens niet nadenken over wat ze neerpennen vraag ik me dan soms af ?... en die beschermen de huurders zeer hard.
Ja het was inderdaad dat, maar ik kon niet op de naam komen. Twas idd niet de hele cv ketel hoor.Volgens mij heb je het advies van de loodgieter verkeerd begrepen.
Het lijkt alsof uw expansievat stuk is, de druk in uw installatie zal waarschijnlijk geregeld worden door het intern expansievat van uw wandketel. Dit is vaak te klein om de volledige installatie te bedienen, eenvoudigweg op te lossen door een correct gedimensioneerd extern expansievat naast de ketel te hangen. Veel voorkomende fout in installaties met een wandketel, loodgieters willen maar niet begrijpen dat het intern expansievat enkel dient om de ketel te beschermen en niet om de installatie te bedienen.
Onnodig om een nieuwe cv-ketel te vragen aan de eigenaar.
Het probleem van de huur die te laat betaald wordt, is eenvoudig op te lossen door gewoonweg één maand huur te sparen. Als je een buffer hebt, kan die elke maand op tijd betaald worden. Als je verwacht dat de verhuurder altijd correct is, moet je zelf ook correct zijn. Alle goede relaties hebben als basis, wederzijds respect.