#1 , 26 mei 2016 08:51
ik heb volgende vraag: onlangs heb ik ingevolge de opstart van een nieuw bedrijf een firma aangesproken voor de opmaak van een website. Van in het begin is de samenwerking stroef verlopen. Ik vroeg om bepaalde zaken aan te passen, zij deden daar moeilijk over, na aandringen deden ze het dan toch. Nu stond onlangs de website online. Ik test de website en merk nog verschillende fouten: het contactformulier werkt niet, nieuwsbrief werkt niet, ook enkele aanpassingen die al weken terug gevraagd zijn zijn nog steeds niet in orde. Ik heb dan terug een mail gestuurd om de problemen te melden. Mail terug gekregen dat ze onmiddellijk alles in orde zullen brengen en dat ik dringend het saldo van de factuur moet betalen. Gisteren was nog steeds niet alles aangepast. Vandaag hebben ze de website offline gehaald. Ik zou graag de samenwerking stop zetten, want als het op deze manier gebeurt dan hoeft het voor mij niet meer. Kan iemand mij raad geven of dit wel mogelijk is? We hebben een overeenkomst ondertekend, dus ik weet wel dat ik in principe moet betalen, maar moeten zij dan ook niet de website afwerken?