Persoonlijk zou ik enkel onder de woninghuurwet verhuren onder dergelijke voorwaarden indien ik de personen zelf kende en vertrouwde. Komt nog bij dat het zeer veel geloop en gedoe is voor een korte periode (waarborg, verzekering, de formaliteiten voor domiciliëring, plaatsbeschrijvingen, nutsvoorzieningen....) wat het ofwel zéér duur ofwel oninteressant maakt. Denk er ook aan dat indien ze langer blijven en u naar de rechtbank moet, dat een hele tijd zou kunnen aanslepen.
Xenophon, mits onderling akkoord kan alles, laten we dat niet vergeten, zelfs met een huurcontract hoofdbewoning

Natuurlijk dient de TS zich in te dekken tegen het onvoorziene.
Indien de TS deze mensen goed kent en vertrouwt (het zullen vermoedelijk geen onbekende kandidaat-huurders zijn) en gezien de uitzonderlijk korte huurperiode vind ik een huurcontract tweede verblijf eerder te overwegen. Nutsvoorzieningen kunnen doorlopen op naam van de verhuurder en doorgerekend of inbegrepen worden in de huurprijs, ook verzekering is te regelen.
Bij een huurcontract tweede verblijf (waarbij domicilie niet toegestaan is) kan perfect voorzien worden dat het contract eindigt op datum x, punt. TS kan voor deze korte periode dan zelfs perfect vooraf laten betalen als hij wil. Verhuurder dient dan niet ten minste 3 maanden voor het aflopen van het contract aangetekend te kennen te geven dat het contract niet verlengd wordt, waar nu het schoentje wringt gezien de zeer korte termijn.
Een domiciliewijziging van de huurders voor zo een korte periode zou ook al problemen kunnen geven. Afhankelijk van waar naar waar ze verhuizen kan dat ettelijke weken in beslag nemen, tegen dan zijn ze er al bijna weg. Bij een referentieadres (indien toepasbaar voor deze huurders in kwestie uiteraard!) speelt dat niet omdat er geen wijkagent moet komen inspecteren, dat is dan een louter administratieve formaliteit.
Natuurlijk is dit niet economisch interessant in een worst case scenario, het lijkt me eerder een vriendendienst van de TS. Daarom zou ik het laten afhangen van de relatie tussen de huurders en verhuurder en de individuele situatie van de huurders (waarom het koppel zo kort wil huren en wat ze daarna gaan doen).
Nogmaals, we kennen niets over de achtergrond van deze situatie/vraag.