Zal ik doen. Momenteel zit het pakje in het USPS sorteercentrum in Lancaster. Als het op het vliegtuig raakt, zou het dus ergens deze week moeten zijn, denk ik...Laat eens weten hoe dit afloopt, Tom?
Waarde was nog geen $20. Geen import te betalen, dus...Proficiat, m.i. heb je geluk gehad aan de kant van de verzender, de douane zou geen moeilijkheden gemaakt hebben. Werden er trouwens rechten en BTW aangerekend of is het door de mazen van het net geglipt?
Moest ik met één spuitbus niet toekomen, zal ik jullie laten weten of een tweede ook toekomtLijkt me inderdaad geluk gehad...
Verzending was nog geen $10. Het gaat inderdaad om een héél specifiek merk (en kleur / afwerking) die je hier niet vindt... Het is een verf die van kleur veranderd naargelang de lichtinval. Het geverfde object kan zo groen lijken of blauw, met allerlei schakkeringen ertussen. Er is gelijkaardige verf op de markt in België, maar zo'n bus kost hier ook al snel meer dan €20, dus dan liever nog enkele euro's meer betalen en exact gebruiken wat ik nodig heb (de term "screen-accurate" zal sommigen hier misschien wel iet zeggenDat moet een speciaal verfje zijn, om de kosten voor verzending vanuit de VS te rechtvaardigen. Als ik tijdens een komende treinreis ergens graffiti zie staan in een tot dusver nooit geziene kleur zal ik aan u denken
Veel geluk met het maken van uw eurobriefjesHet is een verf die van kleur verandert naargelang de lichtinval. Het geverfde object kan zo groen lijken of blauw, met allerlei schakeringen ertussen