U heeft er dus gewoon een totale puinhoop van gemaakt.....
Vergeet die huurwaarborg, wat van belang is, is dat u niet opgescheept blijft zitten met torenhoge onbetaalde facturen van nutsvoorzieningen want vergis u niet, voor die maatschappijen bent u wel degelijk degene die verantwoordelijk is voor de betaling. Zijn de contracten reeds opgezegd en is er een meteropname gebeurd? Indien ja,
vraag daar dan een bewijs van. Indien neen, breng het ASAP in orde anders geef ik u op een briefje dat u over 2 jaar op dit forum een vraag gaat stellen over de verjaringstermijn van electriciteitsfacturen.
Als die contracten inderdaad correct opgezegd zijn en er een slotfactuur is zou ik in uw plaats serieus overwegen om die waarborg te droppen in ruil voor een op voorhand tussen u en uw ex opgestelde overeenkomst over de betaling van die slotfacturen, waarin ze er zich toe verbindt dit te doen én u een bewijs van betaling te leveren.
Laat het een les zijn voor de toekomst....de wet biedt geen bescherming aan wie slordig is.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.