Toch wel. Het is zelfs zo dat de korting contant niet effectief betaald moet zijn.En opletten bij mijn weten zal de korting niet op de BTW zijn.
De korting staat effectief op factuur. De aannemer zelf heeft geen reactie op mijn emails noch op mijn telefoontjes jammer genoeg.heb je de aannemer er eens over aangesproken ?
Ik denk dat deze overeenkomst mondeling is gebeurt, dus eens vriendelijk naar je korting vragen.
Het probleem is dat je nooit gaat kunnen bewijzen dat je de korting niet gekregen hebt.De korting staat effectief op factuur. De aannemer zelf heeft geen reactie op mijn emails noch op mijn telefoontjes jammer genoeg.heb je de aannemer er eens over aangesproken ?
Ik denk dat deze overeenkomst mondeling is gebeurt, dus eens vriendelijk naar je korting vragen.
Ik neem aan dat er een kwijting of kwijtschrift is?Het probleem is dat je nooit gaat kunnen bewijzen dat je de korting niet gekregen hebt.
Het probleem is dat je nooit gaat kunnen bewijzen dat je de korting niet gekregen hebt.De korting staat effectief op factuur. De aannemer zelf heeft geen reactie op mijn emails noch op mijn telefoontjes jammer genoeg.heb je de aannemer er eens over aangesproken ?