GT, we kennen uw mening in dit soort zaken! Ik open dit topic opnieuw na enkele dagen, en het is plots 2 pagina's langer na uw "interventie"...In ieder geval zeer stichtende voorbeelden ter bevordering van relatie klant leverancier.
Tot .............. tot het omgekeerde aan de orde is en dan spartelen de profeten als duivels in het wijwatervat.
Zoals bvb in de topic mbt een IT of computeronderdeel. Daar is juridisch ook niks tegen in te brengen maar toch ......
Veel maten en gewichten me dunkt
Point made wat uw mening over die auto betreft...kom zeg, serieus blijven. !!!!!!!!!!!!Kom zeg, serieus blijven. Maar omdat u het gevraagd heeft: grote krassen zullen niet aanvaard worden, daar men bij een wagen ervan uit gaat dat de eigenaar deze op z'n minst oppervlakkig controleert bij afhaling, en deze meteen zichtbaar zijn. Lichte krassen die niet meteen zichtbaar zijn (bv niet binnen in slecht verlichte garage, maar wel buiten in de zon) daarentegen vallen uiteraard onder de garantiewetgeving.Betekent dit nu dat de krassen die er op een nieuwe auto zouden komen in de eerste zes maanden onder de waarborg vallen?
Spelling nazi out of the blue? En dan nog moeten verwijzen naar een ANDER topic?Dat "plijt" voor zichzelf zoals u schreef in een andere topic.
Maar met de aard van uw onderschrift gaat u toch prat op juiste schrijfwijzes ?Spelling nazi out of the blue? En dan nog moeten verwijzen naar een ANDER topic?Dat "plijt" voor zichzelf zoals u schreef in een andere topic.![]()
![]()
Het verschil tussen grammatica en spelling is u niet duidelijk, blijkbaar? De rest van u antwoord hierboven laat ik ook voor uw rekening. Uit uw antwoord is duidelijk af te lezen dat u blijkbaar regelmatig problemen hebt met klanten die op hun strepen staan. Uw reacties zijn meestal ook in die zin gekleurd hier op het forum. Laat ons dus inderdaad enkel naar "de regeltjes" kijken.Maar met de aard van uw onderschrift gaat u toch prat op juiste schrijfwijzes ?
Dat is inderdaad wat we ook gaan doen gezien er voor de rest geen problemen zijn.Nu zoals Turaki zegt: tenminste een substantieel betalen zijnde wat in verhouding staat tot. In deze vermoed ik alleen maximum de prijs van het bad open laten staan.Spelling nazi out of the blue? En dan nog moeten verwijzen naar een ANDER topic?Dat "plijt" voor zichzelf zoals u schreef in een andere topic.![]()
![]()
Het bad werd niet gebruikt.Maar stel je ook eens voor dat gezien de situatie zijnde een aannemingscontract want er is sprake van leveren en plaatsen dit toch bij justitie terecht komt.
Mogelijks dat er dan zal worden geoordeeld dat er niet echt technische problemen zijn maar wel een esthetisch mankement. Het bad kan immers perfect zijn functie vervullen zonder enig afbreuk. En we weten allemaal hoe esthetische mankementen maar worden vergoed.
Anderzijds zou TS er zich ook van moeten vergewissen om het bad NIET te gebruiken. Zodra hij/zij dat wel doet dan gaat de bal opnieuw aan het rollen en zouden de spelregels wel eens kunnen veranderen. Daarmee laat ik dan nog de optie open van "genotsderving" hoewel voor een simpele badkuip ......
Maar het is idd zoals Turaki stelt. Regeltjes zijn regeltjes. Daarom is men hier bij ons de afgelopen jaren zeer strikt geworden naar wat we noemen "de oplevering"
Maar zelfs daarna worden ons nog zaken tenlaste gelegd. Indien we die niet oplossen dan zijn we zogezegd klantonvriendelijk. Dan wordt het een spel van hard tegen hard. De winnaars ? meestal geen. Maar wat ik mis in de berichten van TS zijn gesprekken face to face. Of zijn die er geweest maar hebben die tot niets geleid ?
Me dunkt dat bemiddeling nog steed stukken beter is dan vasthouden aan regeltjes