Wij hebben een nieuwe wagen en hebben de verzekering ook bij de garage genomen wegens beter condities.
Garage moest papieren doorsturen naar huidige verzekeringsagent om te laten registreren maar deze zou een fout gemaakt hebben en een nieuw nummerplaat aangevraagd.
Volgens garage ben ik volledig gedekt door de verzekering die genomen is bij hun (met omnium) en mijn huidige/oude verzekering melde mij dat het illegaal is dat onze garage een omnium verzekering aanbied als huidige verzekering op vorige wagen die overgenomen is en nog geld voor een omnium.
Vraag : als er een nieuw nummerplaat toegekend is, vervalt het oude contract niet zoals stopzetting/schrapping en alsook de verzekering? Wat kan ik doen? Huidige/oude verzekering agent wil absoluut precies mij een vervangende contract aansmeren. Ben niet van plan om bij verzekering X een premie te betalen en ook aan nieuw verzekeraar. Ter info, ik heb nog andere autoverzekering lopen op andere wagens bij vorige verzekeraar.(wagen van mijzelf en die van de kinderen zijn ook nog verzekerd bij oude verzekeringsagent.)