#12 , 01 apr 2015 18:07
ik begrijp jullie wel , maar het is niet altijd zo simpel . er is heel veel wat jullie niet weten .
mijn grootste vrees is dat ze mijn zoon psychisch gaat onder druk zetten . het heeft 30 jaar geduurd" om de navelstreng" door te knippen . ik kan hier niet uitleggen wat voor persoon zij is . eylis sprak over een volleerde manipulator , bij haar mag je in die richting gaan denken . spijtig om te zeggen maar het is zo .
dat mens kruipt onder je huid, verwoest levens , wij hebben heel wat bagage in onze rugzak en ik hoop dat de rugzak van mijn zoon op dat vlak leeg blijft .
Ik ga 1 vb geven ; in de periode van de mexicaanse griep enkele jaren terug lag mijn zoon in het ziekenhuis, zwaar ziek , ze is 1 keer komen kijken en ze vroeg een zoen aan mijn zoon . ventje lag volledig uitgeput in zijn bedje door de koorts en weigerde dit . ze ging boven hem gaan staan , haalde haar arm in de lucht om hem een mep op zijn billen te verkopen, had ik niet recht gesprongen uit de zetel was het prijs .
wat ze ook wil , en hoeveel armen en benen het ook moge kosten dat raakt haar niet . in de familie heeft ze de bijnaam van zwarte weduwe .
Ik begrijp de wet wel en ik zou niet liever hebben dat alles vlot verloopt zonder veel problemen maar niet alles is wat het lijkt . mijn zoon heeft gevolgen gezien van haar "daden" , dat kind is niet stom he !