, hierop omdat het waaide heb ik 2 beton bakstenen genomen en deze aan elk hekken 1 geplaatst om toch de hekkens tegen te houden.
Hij die de stenen plaatste is volgens mij verantwoordelijk. Waarom geen 2 stenen op elkaar, die samen zwaarder wegen. Jij hebt dus een verkeerde beslissing genomen in deze.
Beste Mava
Inderdaad ik kon eventueel 2 van deze stenen op elkaar geplaatst hebben of dit veel zou veranderen aan de feiten betwijfel ik ten stelligste gezien de oppervlakte van het reclame doek en de heras ongeveer 5 vierkante meter .
Het feit is dat in Oktober pas de doeken geplaatst zijn en toen onmiddellijk een melding is gedaan geweest door mij dat dit voor problemen ging zorgen firma melde dat deze zijn geplaatst om bepaalde reden . December gebeurde het dan tegen mijn auto en in januari zijn deze terug verwijderd de reden waarom ze waren geplaatst was opeens niet meer van toepassing en omdat steeds de heras stuk waaien door deze doeken.
Wanneer deze geplaatst werden moest eigenlijk de firma ook voorzien hebben dat er een mogelijkheid was deze te beveiligen wat niet voor zien was maar wel aanwezig is op het terrein.
Dat ik die stenen plaatst is voor mij eigenlijk een positief stuk , ik heb nog een poging gedaan om net het dicht waaien te verhinderen