De minister kan zijn opdrachten delegeren aan andere personen/organen, zoals bijvoorbeeld aan de FOD Volksgezondheid, Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieu - DG Dier, Plant en Voeding - Dienst Dierenwelzijn en CITES. Zij kunnen dan, met het mandaat dat zij van de minister gekregen hebben, brieven in zijn opdracht ondertekenen.ik heb de handtekening van de betreffende minister nagetrokken en die klopt niet met wat op de brief staat , de brief komt van afzendadres kabinet brussel maar word afgestempeld in gent ,
ik heb dit opgezocht omdat we de inhoud van de brief verdacht vonden en vermoeden dat deze niet van een minister was ,
ze zijn meegenomen onder foute vaststellingen door stagiaires van dierenwelzijn , mijn vriendin is er kapot van , zij kan geen kinderen krijgen en vertroetelt de hondjes als dat het haar kindjes zouden zijn,
de motivatie gaat in hoofdzake over eenden die in een park zitten waar geen gras is , rolluiken die nog niet open waren , .... , zij komen in de winter , 's morgens vroeg , u ziet dat ze redenen zoeken die er op normale tijdstippen niet zijn om toc dieren te kunnen meedoen . ook onze schildpadden doen ze mee met hun bak die bij ons te klein is , maar waar ze in het asiel nog een maand in gebleven zijn .