Aangezien overeenkomstig art. 87 & 91 van het veldwetboek het parkeren van voertuigen op een private weg (= in dit geval de manoeuvreerruimte) strafbaar is (= overtreding) moeten de politiediensten de nodige vaststellingen doen op vraag van ieders belanghebbende.
Art. 15.Bij het vervullen van hun opdrachten van gerechtelijke politie, hebben (de politiediensten) als taak : <W 1998-12-07/31, art. 167, 005; Inwerkingtreding : 01-01-2001>
1° de misdaden, de wanbedrijven en de overtredingen op te sporen, de bewijzen ervan te verzamelen, daarvan kennis te geven aan de bevoegde overheden, de daders ervan te vatten, aan te houden en ter beschikking te stellen van de bevoegde overheid, op de wijze en in de vormen bepaald door de wet;...
Bovendien wil ik niet dat er hier onbevoegde personen binnendringen;
Art. 439. Met gevangenisstraf van vijftien dagen tot twee jaar en met geldboete van zesentwintig [euro] tot driehonderd [euro] wordt gestraft hij die, zonder een bevel van de overheid en buiten de gevallen waarin de wet toelaat in de woning van bijzondere personen tegen hun wil binnen te treden, in een door een ander bewoond huis, appartement, kamer of verblijf, of in de aanhorigheden ervan binnendringt, hetzij met behulp van bedreiging of geweld tegen personen, hetzij door middel van braak, inklimming of valse sleutels. <W 2000-06-26/42, art. 2, Inwerkingtreding : 01-01-2002>
Bovendien heb ik het recht op ongestoord genot van mijn eigendom;
ARTIKEL 1 - Bescherming van eigendom
Iedere natuurlijke of rechtspersoon heeft recht op het ongestoord genot van zijn eigendom. Aan niemand zal zijn eigendom worden ontnomen behalve in het algemeen belang en onder de voorwaarden voorzien in de wet en in de algemene beginselen van internationaal recht ...
Nogmaals, zonder duidelijkere omschrijving van wat er gebeurt is, kan niemand hier een deftig advies geven. Als u zelf al weet wat de oplossing is (wat volgt uit bovenstaande lijst), dan heb ik de indruk dat u alleen hier komt om uw hart te luchten, en liefst nog gewoon gelijk te krijgen. Ervaring leert dat in 9 van de 10 gelijkaardige gevallen dit niet lukt, en de TS (na een duidelijke uiteenzetting waarom dit forum sucks) boos zweert hier nooit meer terug te komen.
Dus nogmaals, probeer duidelijk, kort, en to the point eens uit te leggen wat er aan de hand is.