Stel dat iemand geen kliniplan(hospitalisatieverzekering)heeft afgesloten en hij is betrokken bij een verkeersongeval.
Worden de medische kosten dan betaald door de autoverzekering ?
Niet iedereen heeft een hospitalisatieverzekering van zijn werkgever. Gepensioneerden al niet als ze er niet persoonlijk voor bijdragen. En een hospitalisatieverzekering betaald enkel maar die delen die anderen niet voorzien hebben in hun tussenkomst bvb de franchise.hmm... gezien iedereen die met m'n auto rijdt een hospitalisatieverzekering heeft, ?
gaat niet over een hospitalisatieverzekering van de werkgever, hoor. Gewoon iedereen die met mijn auto rijdt, heeft ofwel privé ofwel via werkgever een hospitalisatieverzekering. Dus moet ik eigenlijk eens herbedenken waarom ik die bestuurdersverzekering zou nemen, eens pluizen in de voorwaarden of er nog iets is wat niet dubbel verzekerd zou zijn...Niet iedereen heeft een hospitalisatieverzekering van zijn werkgever. Gepensioneerden al niet als ze er niet persoonlijk voor bijdragen. En een hospitalisatieverzekering betaald enkel maar die delen die anderen niet voorzien hebben in hun tussenkomst bvb de franchise.hmm... gezien iedereen die met m'n auto rijdt een hospitalisatieverzekering heeft, ?
Die dekking is ruimer dan de hospitalisatieverzekering.gaat niet over een hospitalisatieverzekering van de werkgever, hoor. Gewoon iedereen die met mijn auto rijdt, heeft ofwel privé ofwel via werkgever een hospitalisatieverzekering. Dus moet ik eigenlijk eens herbedenken waarom ik die bestuurdersverzekering zou nemen, eens pluizen in de voorwaarden of er nog iets is wat niet dubbel verzekerd zou zijn...Niet iedereen heeft een hospitalisatieverzekering van zijn werkgever. Gepensioneerden al niet als ze er niet persoonlijk voor bijdragen. En een hospitalisatieverzekering betaald enkel maar die delen die anderen niet voorzien hebben in hun tussenkomst bvb de franchise.hmm... gezien iedereen die met m'n auto rijdt een hospitalisatieverzekering heeft, ?