Ik ben bijna eigenaar van een nieuwe wagen! Bij een nieuwe wagen hoort een omnium.
Echter zijn de offertes sterk uitlopend, waarbij mijn huidige verzekeraar zeker niet de goedkoopste is.
Verder onderhandelen brengt niets meer op.
Dan maar kiezen voor opzeggen!Ai!
Dit dient 3 maanden voor einde contract te gebeuren, en ja, dit verloopt volgende maand.

Het verschil tussen de twee offertes knaagt:een verschil van 750€. vrijstellingen daarboven toch nog steeds een stuk duurder.
Alle mogelijke opties hebben we onderzocht, maar het lijkt erop dat ik verplicht ben om alles bij de huidige verzekeraar te nemen, en er waarschijnlijk, met de vele mindere voorwaarden, zal mee moeten leven?!Of niet?:(
Ik stel mij de vraag of ik het contract geldig kan afsluiten door mijn nummerplaat in te leveren.
Waarna ik een poosje erna terug nieuwe aanvraag met nieuwe verzekering voor de nieuwe wagen.
In mijn contract staat niets vermeld van opzegging, er wordt enkel verwezen naar de algemene voorwaarden.
Deze, https://web.wcc.axa.be/wcc/SiteCollecti ... 010_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; melden op pg 66 onderaan niet helemaal duidelijk de optie inleveren platen.
Helemaal duidelijk is het niet, je zou dan opzeggen van nummerplaten moeten zien als: "bij aanzienlijke en blijvende vermindering van het risico"
Waarbij de nadruk ligt op blijvend? Of is dit wettelijk vastgelegd, waardoor ik alsnog het voorstel kan nemen die ik wens.
Alvast hartelijk bedankt!
Shirley