Beste,
Wegens problemen met de afloop van het bad en de verwarmingsketel, is de loodgieter meerdere malen moeten langskomen in mijn huurappartement .
De huiseigenaar heeft mijn mails ivm die problemen , zonder mij te antwoorden,rechtstreeks doorgezonden naar de loodgieter . Deze heeft met mij dan contact opgenomen om langs te komen. Wat de huiseigenaar met deze persoon afgesproken heeft , qua herstellingen enz. , heb ik geen weet van.
Na een laatste mail , met de update van de situatie, krijg ik van de huisbazin een mail terug , waar ze me een rekening van 358 euro , nl. de factuurkosten van de loodgieter , wil laten betalen , omdat , volgens haar , ineens de problemen niet van technische aard zijn (en deze opgelost werden door de loodgieter) , maar van onderhoudsproblemen !
Het werkelijke probleem van de afloop , is , en dit heb ik van de loodgieter zelf ,te smalle buizen !
Nu is mijn vraag : kan ze me verplichten van die rekening te betalen ? Ik heb geen bewijzen in handen , ze kan me zo eender welk bedrag voorschotelen . En is het wel aan mij om deze kosten voor de loodgieter te betalen? Ze zegt wel dat ze bereid is om de helft te betalen !
Alvast bedankt voor uw antwoord!
Mvg