Na ontvangst en de betaling van mijn afrekeningsfactuur elektriciteit, werd er door x met enige vertraging ( vanwege computerproblemen

) nog een factuur van de betreffende periode geïnt. Met gevolg dat deze factuur niet vermeld stond op de eindafrekening. Ik heb dan een vriendelijke mail naar X gestuurd met de vraag als dit teveel betaald bedrag niet van de het volgend voorschot kon afgehouden worden of dat dit kon teruggestort worden. Tot mijn grote verbazing kreeg ik als antwoord dat dit in rekening gebracht wordt in de afrekeningsfactuur van 2014. Dit wil dus zeggen dat deze heren mijn centen rustig een jaar mogen houden, en als ik zelf een week te laat betaal (ook vanwege computer problemen

) deze zelfde heren mij dreigen met een aanmaningsprocedure.
Leve de klantonvriendelijkheid van x. Heb nu weer voor een andere leverancier gekozen maar ik vrees dat ze allemaal in hetzelfde bedje ziek zijn. Kan iemand mij een advies geven het gaat mij niet zozeer over het geld maar het is een principekwestie.