Hallo,
mijn vraag is of ik als OUDER een brief naar de jeugdrechter zou sturen om de situatie uit te leggen hoe we op dit punt zijn gekomen na 11 jaar scheiding.
Het probleem is dat we voor een nieuwe bezoekregeling bij de jeugdrechter zijn en de tegenpartij doet er alles aan om mij ( de moeder) af te schilderen als de rotste en slechtste moeder ooit!
En mijn advocaat die reageert er niet echt op en als ik iets wil zeggen dan snoert de tegenpartij mij steeds de mond,ik kom er gewoon niet toe om mijn zin of verhaal af te maken.
De tegenpartij zwijgt ook over alle "fouten" die ze zelf begaan hebben, bvb zeer zieke dochter mee nr plopsaland genomen( na doktersbewijs dat dit niet mocht) met gevolg 3 dagen hospitaal.
Ook de kinderen 4u na de afgesproken tijd afzetten bij mij zonder enige verwittiging of als ik belde niet de gsm op te nemen!!
Ik wil gewoon kort maar bondig even uitleggen hoe het komt dat we op dit punt beland zijn...want zo een jeugdrechter ziet u 5 of 10 min en daarin moet dan een beslissing vallen. En als je dan nog een advocaat hebt die niet echt meewil....
Wat denken jullie??? Zouden jullie dit doen?
Groetjes