als je spaghetti koopt ga je de winkel buiten met spaghettiik zie niet in op basis van welke wetgeving je een kopie zou eisen. Je hebt ook geen recht op een nieuw pakje spaghetti als je de pak verloren bent...
Toch wel : zowel de belwaarde als de informatie staat op het kasticket ......ik heb betaald voor belwaarde en nooit belwaarde ontvangen noch de informatie over de te volgen procedure
en jij ging naar buiten met een kasticket.als je spaghetti koopt ga je de winkel buiten met spaghettiik zie niet in op basis van welke wetgeving je een kopie zou eisen. Je hebt ook geen recht op een nieuw pakje spaghetti als je de pak verloren bent...
Je hebt betaald voor een code waarmee je belwaarde kon opladen. Dat je niet weet hoe die code te aktiveren of wat je daarvoor moet doen, is niet de fout van de supermarkt. Ik weet ook niet hoe je een kreeft moet klaarmaken, daarom koop ik er geen of vraag ik advies in de winkel.
ik heb dit voor mijn dochter gekocht , nergens in de winkel bij mijn weten staat vermeld dat je een code koopt die op je kassaticket staat
waarmee je de belwaarde kan opvragen , ik heb betaald voor belwaarde en nooit belwaarde ontvangen noch de informatie over de te volgen procedure
ik heb niet betaald voor een code heb betaald voor belwaarde het product in de winkel vermeld ook niks van een code en waar ik die kan vinden , u koopt een kreeft en als u de winkel buitenstapt moet u maar gaan uitzoeken waar de kreeft zich bevind en op het product in de winkelrekken ontbreekt alle info waar de kreeft zich bevind noch dat u ze nog moet gaan zoeken of waar u aanwijzigingen kan vindenen jij ging naar buiten met een kasticket.als je spaghetti koopt ga je de winkel buiten met spaghettiik zie niet in op basis van welke wetgeving je een kopie zou eisen. Je hebt ook geen recht op een nieuw pakje spaghetti als je de pak verloren bent...Je hebt betaald voor een code waarmee je belwaarde kon opladen. Dat je niet weet hoe die code te aktiveren of wat je daarvoor moet doen, is niet de fout van de supermarkt. Ik weet ook niet hoe je een kreeft moet klaarmaken, daarom koop ik er geen of vraag ik advies in de winkel.
ik heb dit voor mijn dochter gekocht , nergens in de winkel bij mijn weten staat vermeld dat je een code koopt die op je kassaticket staat
waarmee je de belwaarde kan opvragen , ik heb betaald voor belwaarde en nooit belwaarde ontvangen noch de informatie over de te volgen procedure
Juridisch zie ik geen enkel punt.
wat u gedaan heeft is het nemen van een papiertje in de winkel waarop een barcode stond. Dat hebt u afgegeven aan de kassa en zij hebben dit verwerkt. U was niet verplicht dit af te geven, kon dit daar gewoon terughangen. Weet u niet wat u koopt, laat u dan informeren.ik heb niet betaald voor een code heb betaald voor belwaarde het product in de winkel vermeld ook niks van een code en waar ik die kan vinden , u koopt een kreeft en als u de winkel buitenstapt moet u maar gaan uitzoeken waar de kreeft zich bevind en op het product in de winkelrekken ontbreekt alle info waar de kreeft zich bevind noch dat u ze nog moet gaan zoeken of waar u aanwijzigingen kan vinden