kasticket

de reden
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

kasticket

#1 , 03 nov 2013 23:51

als je uw kassaticket kwijt bent heb je dan het recht op een kopie (in een gewone supermarkt) ?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#2 , 03 nov 2013 23:56

Om welke reden? En hoe gaat/kan u bewijzen dat dat UW aankopen waren?

de reden
Topic Starter

#3 , 04 nov 2013 01:18

Om welke reden? En hoe gaat/kan u bewijzen dat dat UW aankopen waren?
betaald met bankcontact
code belwaarde
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

JPV

#4 , 04 nov 2013 08:30

ik zie niet in op basis van welke wetgeving je een kopie zou eisen. Je hebt ook geen recht op een nieuw pakje spaghetti als je de pak verloren bent...

Lightning

#5 , 04 nov 2013 08:41

Nee. En als ze er U al een zouden willen bezorgen zal het vermoedelijk zonder uw code en andere bonnetjes zijn.

denlowie

#6 , 04 nov 2013 09:14

Ik denk niet dat ze hun daar gaan mee bezig houden aan lonen van 40€ per uur !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

de reden
Topic Starter

#7 , 04 nov 2013 11:14

ik zie niet in op basis van welke wetgeving je een kopie zou eisen. Je hebt ook geen recht op een nieuw pakje spaghetti als je de pak verloren bent...
als je spaghetti koopt ga je de winkel buiten met spaghetti

ik heb dit voor mijn dochter gekocht , nergens in de winkel bij mijn weten staat vermeld dat je een code koopt die op je kassaticket staat
waarmee je de belwaarde kan opvragen , ik heb betaald voor belwaarde en nooit belwaarde ontvangen noch de informatie over de te volgen procedure

Oude Belg

#8 , 04 nov 2013 11:25

ik heb betaald voor belwaarde en nooit belwaarde ontvangen noch de informatie over de te volgen procedure
Toch wel : zowel de belwaarde als de informatie staat op het kasticket ......
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

JPV

#9 , 04 nov 2013 11:51

en jij ging naar buiten met een kasticket.

ik heb dit voor mijn dochter gekocht , nergens in de winkel bij mijn weten staat vermeld dat je een code koopt die op je kassaticket staat
waarmee je de belwaarde kan opvragen , ik heb betaald voor belwaarde en nooit belwaarde ontvangen noch de informatie over de te volgen procedure
Je hebt betaald voor een code waarmee je belwaarde kon opladen. Dat je niet weet hoe die code te aktiveren of wat je daarvoor moet doen, is niet de fout van de supermarkt. Ik weet ook niet hoe je een kreeft moet klaarmaken, daarom koop ik er geen of vraag ik advies in de winkel.

Juridisch zie ik geen enkel punt.

de reden
Topic Starter

#10 , 04 nov 2013 12:47

en jij ging naar buiten met een kasticket.

Je hebt betaald voor een code waarmee je belwaarde kon opladen. Dat je niet weet hoe die code te aktiveren of wat je daarvoor moet doen, is niet de fout van de supermarkt. Ik weet ook niet hoe je een kreeft moet klaarmaken, daarom koop ik er geen of vraag ik advies in de winkel.

Juridisch zie ik geen enkel punt.
ik heb niet betaald voor een code heb betaald voor belwaarde het product in de winkel vermeld ook niks van een code en waar ik die kan vinden , u koopt een kreeft en als u de winkel buitenstapt moet u maar gaan uitzoeken waar de kreeft zich bevind en op het product in de winkelrekken ontbreekt alle info waar de kreeft zich bevind noch dat u ze nog moet gaan zoeken of waar u aanwijzigingen kan vinden

wat is een kassaticket en wat mag er op een kassatiket staan ?

denlowie

#11 , 04 nov 2013 13:01

Maar een code voor belwaarde dit is toch een ticket waar je de code moet afschrapen zoals bij een subito, allez die dat ik ken toch !

De volgende keer laad je dit op via je computer op het nummer van je kleinkind, al onze gsm's bij ons thuis zijn allemaal prepaid, ik zou persoonlijk niks anders willen, en als men het met de computer doet krijg je 10% meer belwaarde. !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

JPV

#12 , 04 nov 2013 13:20

ik heb niet betaald voor een code heb betaald voor belwaarde het product in de winkel vermeld ook niks van een code en waar ik die kan vinden , u koopt een kreeft en als u de winkel buitenstapt moet u maar gaan uitzoeken waar de kreeft zich bevind en op het product in de winkelrekken ontbreekt alle info waar de kreeft zich bevind noch dat u ze nog moet gaan zoeken of waar u aanwijzigingen kan vinden
wat u gedaan heeft is het nemen van een papiertje in de winkel waarop een barcode stond. Dat hebt u afgegeven aan de kassa en zij hebben dit verwerkt. U was niet verplicht dit af te geven, kon dit daar gewoon terughangen. Weet u niet wat u koopt, laat u dan informeren.

U was ook niet verplicht tot het betalen, tenzij u alles wou meenemen (inclusief kasticket met de code). Toen u betaalde, kreeg u alles mee. Dat u niet weet waar alles zich bevindt, is uw probleem eens de aankoop effectief gedaan is, u ging immers akkoord met de producten die u kreeg.

JPV

#13 , 04 nov 2013 13:21

Maar een code voor belwaarde dit is toch een ticket waar je de code moet afschrapen zoals bij een subito, allez die dat ik ken toch !
de code staat bij een groot aantal warenhuizen gewoon op het kasticket

de reden
Topic Starter

#14 , 06 nov 2013 17:52

heb toch maar online een klachtenformulier ingevuld , laat wel weten wat voor antwoord ik krijg

mijn dochter vroeg voor 15€ belwaarde te kopen , ik heb zo'n +++++ kaartje van 15€ genomen nergens staat vermeld dat er een code op het kassaticket komt , pas toen ik thuis kwam zegde mijn dochter dat het op het kassaticket staat ben nog dezelfde dag naar ++++++ geweest voor een kopie kassaticket te vragen maar geen van de 2 kassiesters wou een verantwoordelijke bijhalen . ik heb dus betaald voor belwaarde en nooit belwaarde gekregen noch het produkt in de winkelrekken noch de kassierster heeft vermeld dat er een code op het kassaticket staat , ik heb op 3 november om 11u35 50,62€ betaald via bancontact .
moet ++++ mij een kopie kassaticket bezorgen of moet ++++ mij de 15€ belwaarde geven waarvoor ik betaald heb en nooit heb gekregen ?

mvg
ik

Terug naar “Andere”