#1 , 05 sep 2013 19:03
Ik heb 2 kilo zilver gekocht ter waarde van 1200 euro bij een online goud-zilver winkel waar ik al vaker heb gekocht.
Kreeg een mail dat ik het pakket volgende dag kon verwachten.
Volgende dag niets ontvangen dan maar naar transporteur gebeld pakket was blijkbaar al geleverd
kreeg ook de aftekenbon doorgemailt is duidelijk mijn handtekening niet.
Transporteur is toen langsgeweest hij beweerde dat hij het pakket zelf zou hebben afgetekend en het
pakket op de vuilnisbak gezet heeft. Heb niets gevonden op de vuilnisbak, men ging toen een intern onderzoek doen.
Nu heb ik al lange tijd niets meer gehoord van transporteur en zou ik graag weten wat mijn rechten zijn, wat ik juridisch kan doen.
Ik verwacht eerlijk gezegd geen 'positief' resultaat meer van hen aangezien ze mij de schuld willen geven.
Mij vader zou volgens de transporteur telefonisch toestemming hebben gegeven om het pakket op de vuilnisbak te zetten.
Ik kan aantonen dat dit niet zo is aan de hand van telefoonfactuur.
Pakket was volledig verzekerd verzonden, mocht ook enkel aan mij afgegeven worden dit is het protocol dat de webwinkel
aan de transporteur doorgaf. De webwinkel is Nederlands de transporteur belgisch ben zelf ook belg.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en alvast bedankt voor mogelijke antwoorden.
"Imagination is more important than knowledge."
"The most important things in life aren't things."
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them."