Hallo
KAn er mij iemand helpen aAUB?
Ik heb vandaag een brief gekregen van de advokaat van mijn man om te zeggen dat de moeder van zijn kind een rechtzaak via jeugdrechter zal aangaan om het allimentatiegeld omhoog te brengen en dit als reden omdat de zoon veel ziek is .
Nu
wij betalen rond de 140 € ( op 12 jaar wordt dit 150€ )
dan betalen wij ook nog eens alle bijkomende kosten ,
zoals :
-hospitalisatie verzekering,
-medische kosten ( dokters en medicijnen )
-schoolkosten , schoolboeken
-kledij voor de sportaktiviteiten ( training , sportschoenen , tshirt)
-sportkampen
-bril
-tandarts
-enz
nu had ik graag geweten of zij dit zal krijgen ?
Ik had dan ook graag geweten of dit ook zal lukken , want de moeder vraagt om de weekends van de zoon te veranderen naar het 1,2 en 3 de weekend van de maand in plaats van om de 2 weken .
In het contract staat er dat wij de zoon hebben om de 2 weken .
Nu wil zij ook het grote verlof veranderen ,
wij hebben de zoon wanneer wij in verlof gaan ,voor 1 week hebben we dan de zoon , ook dit staat vermeld in het contract dat wij mogen beslissen wanneer we de zoon hebben omdat wij maar 2 weken verlof hebben en die zijn niet altijd op hetzelfde moment ( dit kan varieren , daar beslist onze baas over )
de moeder wil nu hebben dat wij de zoon oftewel de 1,2of 3de week van juli nemen of de 2,3 of 4 de week van augustus .
maar dit kan niet want dan hebben wij geen verlof meer
de reden waarom ze het verlof wil veranderen is omdat ze halfprotugees is en ze wil ieder jaar 3 weken naar portugal gaan .
terwijl ze 7 jaar met mijn man is getrouwd en ze nooit naar portugal is geweest .
Wij weten het ook niet meer !!
Is echt een helse strijdt hoor .
merci en hopelijk spoedig een antwoordt .
want wij zijn te einde raad
debby