Beste mensen,
Ik wou in februari overstappen naar Edpnet, tijdens de formulierinvulling stond er een vinkje dat ik moest aanvinken indien ik sneller mijn internet wou krijgen.
Ze willen blijkbaar niet dat mensen afstand nemen van een aankoop via hun site, dus oftewel wachten ze de 7 dagen uit oftewel vragen ze voor het vinkje aan te vinken dat je er afstand van neemt ?
Zijn wetten zo gemakelijk omzeilbaar dat als je iets illegaal wil doen dat je gewoon een contractje laat tekenen dat je er afstand van neemt ?
De reden dat ik moeten afzeggen heb kwam door het feit dat ik ook Belgacom TV had , en volgens edpnet zou die tv niet meer werken als ik overstap.
Dan had ik hun voor de activatiedag nog gevraagd of ze zeker waren en als het dan technisch onmogelijk was dat ze dan maar mijn bestelling mochten annuleren vanwege technische beperkingen.
Zij wilden dat ik hun dan een bericht stuurde waarin ik schreef dat ik hun abbonement opzegde, maar ik had door dat ze dat wouden omdat ik dan zogezegd de persoon ben die de opzegging aanvraag, terwijl ik juist de bal in hun kamp probeer te houden, als er een technische beperking is die zij mij tijdens de registratie niet hebben meegedeeld dan vind ik niet dat ik een verbrekingskost moet betalen van 270 euro..
Wat ik ook raar vind, is dat test-aankoop dat vinkje zou goedgekeurd hebben ???