Dus als ik het goed begrijp zal ik 5 lessen moeten herplannen, en kan ik hier niet meer onderuit?
Hangt af van wat er in uw contract staat ivm annulatie.
Hij heeft het ook over een bepaald bedrag per les, kan ik hier een bewijs van betaling van eisen zonder dat hij nog extra btw gaat tellen?
Als het om een zelfstandige activiteit gaat, kan je een factuur vragen. Als het voor de "leraar "om "occasionele inkomsten" gaat, is hij niet verplicht om je een factuur te bezorgen. Het lijkt me echter sterk dat dit voor die persoon echt om occasionele inkomsten zou gaan... maar het kan wel.
En tenslotte als ik de lessen toch moet plannen , kan ik dan ook de vervelende uithangen en 1les per jaar plannen aangezien hij nergens een periode heeft vermeld of is dit niet mogelijk?
Hangt ook af van wat er in uw contract staat.
Moet hij nergens in zijn overeenkomst iets vermelden over dat het contract al dan niet volledig te annuleren is?
Als er niets in staat, mag je er van uit gaan dat het niet te annuleren is, vrees ik. Tenzij je overmacht kan inroepen en je een vrederechter hebt (als het zover komt) die daarin meegaat...
En nog even dit er is enkel via mail gecommuniceerd, ik heb deze mijnheer nog nooit gehoord of gezien
Als je in één van die mails effectief over gaat tot een akkoord met de zwemleraar, heb je een overeenkomst die moet uitgevoerd worden...