#3 , 01 apr 2013 11:13
Bijkomende informatie;
Ben sedert vandaag 3 j met pensioen ben bij de rijkswacht binnengegaan en vervolgens met de eenmaking overgestapt van federale naar lokale Politie.
Bij de rijkswacht hadden wij nog een militair regime, heb eerlijke gezegd mij nooit laten her of misvormen. Dit bracht natuurlijk soms wrijvingen mee. Dat zich vertaalde in pesterijen, als ze mij een loer wilde draaien was het voldoende om mij een tucht/informatieverslag te maken, kon ik dan het tegendeel bewijzen, kwam nog altijd de reddende zin voor mijn collega's "U hebt de naam van de rijkswacht in opspraak gebracht". Ik ben in 1996 dan toch wegens tuchtmaatregel verplaatst,(m.a.w wij waren met 8 rws en de 7 overige tekende een papier dat ze met mijn niet meer wilden samenwerken, wie zat er achter? mijn baas(overleden) en verbalisant) naar een andere brigade op 60 km van mijn woonplaats.(3 maand nadat ik in mijn nieuwe woning was ingetrokken)
Dat is het vervolg, heb toestemming gegeven voor het afnemen van een bloedproef? Ja, gelukt neen!
De agenten hebben me zo op de zenuwen gewerkt zodat ik begon te hyperventileren, ik vroeg om even te wachten doch de dr. naam bloed, gezien mijn de toestand heb ik tot twee maal toe weggetrokken. De half gevulde venule werd niet neergelegd.
- werd hiervoor niet vervolgd, reden omdat er eerst geen ademanlyse werd voorgesteld door de agenten.
Robert