#1 , 19 jan 2013 16:28
- type van het huurcontract ( mondeling, bepaalde duur, 3-6-9, handelshuur, ...); 3-6-9
- ingangsdatum contract; 1-10-2012
- werd het contract geregistreerd; JA
- heeft er reeds uitvoerige communicatie plaatsgevonden met de tegenpartij en wat was daarvan het resultaat? zie hieronder
Ik heb nogal een lastige/slechte huisbaas.
Na een jaar aanslepende lek ik de badkamer is deze eindelijk gemaakt.
Nu, parlefoon, wij horen de mensen niet, hun ons wel.
Gat naast het bad, van de werken van de nieuwe sifon.
CV dat niet verwarmt tot gewenste temperatuur
Reden waarom hij het gat niet dichtmaakt: Ik wil zeker zijn dat het niet lekt (is inmiddels 2weken geleden gemaakt en geen klachten meer van de onderbuur)
Parlefoon, zo werd het verteld tegen mij: Da ga nog wel ffkes duren want das wss ineens ne nieuwe parlefoon voor heel den blok, maar kzal is horen bij den elentricker.
CV: Laat installatie bedrijf maar komen, maar als het fout is ingesteld betalen jullie alle kosten (dit is een nieuwe ketel en vorige huurder heeft handleiding MEEGENOMEN ) maar ze gaan eens bellen naar het installatiebedrijf.
Elke keer bij een probleem, zoals het bad heeft de onderbuur meer als een jaar met een lek gezeten omdat de huisbaas niemand liet komen!
En als ik bel met een probleem krijg ik meestal te horen dat ik zelf moet bellen naar het bedrijf voor informatie, blabla.
Wat zijn mijn rechten als huurder met zo'n huisbaas, is het normaal wat hij doet?
Wij huren nu al even, geen enkele keer te laat met huur.