Mijn advocaat gaat mijn echtscheiding inzetten op basis van de nieuwe wet die toepasbaar is van september . Ik woon al 1 jaat apart van mijn ex , we hebben co ouderschap ( week/week )
Wat is nu mijn probleem ? Mijn ex man heeft op dit moment de kinderen ten laste en heeft het volledige kinderbijslaggeld . Ik ben daar volledig tegen omdat ik vind bij co ouderschap beide partijen recht hebben op hetzlfde voordeel .
Nu komt mijn zaakvoor op de rechtbank van dendermonde en had ik aan mijn advocaat voorgesteld om om de twee jaar de kinderen bij 1 van de twee ten laste te zetten en na twee jaar te wisselen ( wat mogelijk is want ik heb vrienden war dit zo is )
Voor het kindergeld had ik voorgesteld dat hety op een kindrekenig te zetten omdat dit volgens mij ook het eerlijkst is . Dus ja weer 2 uur bij meneer den advocaat gezeten om mijn "eisen " naar de rechtbank toe op papier te zetten . ...
Nu krijg ik vrijdag zijn voorstel via mail door en wat staat erin ??
KInderbijslag eist hij volledig voor mij en de domiciliering ook volledig voor mij !
Hoe groot is de kans dat we dat zo gaan krijgen bij co ouderschap ??
Volgens mij is dit weer puur een advocatenstreek om de zaak nog maar eens langer te doen trekken en nog meer geld op te strijken .
Wat moet ik doen ?
Zijn eis laten doorgaan of mijn eisen laten opstellen , wat denken jullie van mijn voorstel op een kindrekening ?
Graag info van jullie wat ik begin de moed stilaan te verliezen