is waarschijnlijk niet opportuun: want het gaat hier niet om verblijfsregeling, maar omgangsrecht: en een maatschappelijk onderzoek peilt vooral naar de omstandigheden waaronder het kind zal verbljven. Omgangsrecht voor de grootmoeder gaat om de mogelijkheid contact met het kind te hebben; Dat kan strikt genomen zelfs bij jou thuis, een speeltuin etc...
Wat de advocaat voorstelt: het omgangsvoorstel "officieel opnemen in de zaak" en slechts "eventueel" aan de schoonmoeder bezorgen, zou ik nog meer kracht geven door het volgende: Ik zou in een persoonlijke mail nu al aan de schoonmoeder meedelen dat het jullie heel erg spijt dat zij al zolang géén gebruik meer heeft gemaakt van haar omgangsrecht met haar kleinkind zodat jullie kindje haar oma niet kent. Nodig haar uit om tijd en data mee te delen waarop ze zich vrij kan maken om haar kleindocher te bezoeken.
Bewaar deze mail en ook het antwoord dat ze daar op terugstuurt.
Of het feit dat ze hier géén antoord op terugstuurt.
Vraag even aan de advocaat waarom ze niet gebruik wil maken van het contrete bewijs dat jullie zo zouden hebben dat er van jullie kant nooit tegenkanting is geweest voor omgang én dat het feit dat ze geen omgang heeft louter ligt in het feit dat ze er nooit interesse voor had

Het lijkt me belangrijk dat dit bewijs geleverd wordt voor de rechtszaak?