hallo , mijn vriend en ik zijn na 4jr uit elkaar.Hij kropt het niet goed en gebruikt nu ons zoontje van 2jr en 3mdn om zijn wrok te uiten en vraagt bilocatie aan. Hij was er zelf steeds tegen ,toen het over mijn andere zoon van 5jr ging die ik uit een vorige relatie heb.Maar nu wilt hij het voor ons zoontje wel. Persoonlijk ben ik niet voor bilocatie , een kind heeft 1 vaste thuis nodig. Ik wil dit dan ook aanvechten en vragen voor een klassieke regeling 1 weekend om de 14dgn en helft vd vakanties. Ik wil de vader hiermee dan ook niet een zwart licht zetten daar dit uiteindelijk voor het kind allemaal niet goed is. Dus wens met volgende argumenten voor de rechtbank te komen. Kindje heeft 1 thuis nodig, kindje is nog veel te jong en heeft de nodige stabiliteit nodig alsook nog erg zijn mama, Hij heeft een grote broer aan wie hij erg gehecht is ( de broertjes zien elkaar echt heel graag en zijn erg aan mekaar gehecht) ,wens het kindje zijn vader niet te ontnemen ,en wens vader niet uit de opvoeding te verbannen, maar wel een vast thuis voor het kind, ik heb steeds voor het kindje gezorgt (ik werk niet en vader was er niet veel mee bezig) Vader is zaakvoerder en dus druk bezig , het kindje stond steeds bij mij officieel ingeschreven , vader woonde officieel op een ander adres.
Zijn dit gegronde argumenten om een rechter te overtuigen om geen bilocatie te aanvaarden ? Wat zijn eigenlijk gegronde argumenten om bilocatie te aan te vechten ?
Met mijn vorige ex heeft het echt fijn opgenomen, heeft niet om bilocatie gevraagt en was zeer soepel , als zoon niet wou , kwam hij gewoon de volgende dag , of het volgende weekend , nu hij wat ouder is gaat hij ook op andere dagen in de week eens mee naar zijn papa , eet er iets en dan brengt hij hem terug , dit loopt echt zeer fijn.Dit juist om goed te laten begrijpen dat ik niet de vaders van mijn kinderen wil ontnemen.Maar juist dat ik belangrijk vind dat ze 1 thuis hebben en die dan ook bij de mama is , want een mama is en blijft toch een MAMA .
alle reacties zijn welkom !