Het immo kantoor komt met de verhuurder kijken en foto's maken. Wij hebben, om toch het huis netjes te laten zijn, alles echt keurig opgeruimd en alle persoonlijke foto's ed opgeruimd.
Wat schetst mijn verbazing: men maakt gen foto's. Dit bezoek was enkel om het immo kantoor "in te werken" en de huur prijs te laten bepalen.
Toen ik zei dat foto's ook de bedoeling waren kreeg ik te horen dat men daar nog eens voor terug komt. De verhuurder had nota bene een camera bij zich!!!!!
Toen ik opmerkte dat dat toch wel wat vreemd was zei de verhuurder: met al die dozen kan ik geen foto's maken". Het was echt keurig opgeruimd (hij zei zelfs eerst dat het hem verbaasde dat het er zo netjes uitzag terwijl wij hem hadden gewaarschuwd dat er dozen stonden).... Ik had dit in de mail naar hem gemeld, hij zei toen dat dat niet uitmaakte .... (zie hierboven)
Toen ik hem vertelde dat dit zijn kans was en dat het vanaf nu alleen maar meer dozen gaat geven totdat de verhuiswagen komt antwoorde hij " ik heb mijn rechten en wij komen terug, daan verplaatst u de dozen maar ..."
Nou lekker dan ...
Ik voeg hem slechts twee dingen bij dit bezoek:
1) eindelijk, na 3,5 jaar

de plaatsbeschrijving met OOK zijn handtekening
2) mij de plaats van de septic tank te wijzen. !!!
Beide dingen heb/weet ik nu nog steeds niet ... ONGELOVELIJK!!!
Vraag: moet ik hem nu weer toelaten om foto's te maken?? Hij heeft nu toch zijn kans gehad (was echt duidelijk afgesproken (heb nog steeds de mail)).