Ik weet mij geen raad meer
Eind vorig jaar tijdens de kerstvakantie is mijn dochter van 15 verkracht,samen met een vriendin van haar zij is 13 jaar.
Nu heeft mijn dochter (heeft autisme) dit niet onmiddellijk aan mij durven vertellen,schaamte,angsten en vooral bang dat ik op haar kwaad zou worden.
Wij zijn dit maar een paar weken later te weten gekomen. ( Geen enkel bewijs dus )
Vanaf de moment wij dit wisten,hebben wij onmiddellijk klacht neergelegd bij de politie.
Alsook de ouders van haar vriendin op de hoogte gebracht en ook deze hebben onmiddellijk klacht neergelegd.
Mijn dochter heeft eerst een verklaring moeten afleggen en haar vriendin nadien,elk apart dus.
De verklaringen zijn beide dezelfde over de feiten.
Vandaag heeft mijn dochter terug een verhoor gehad op het politie kantoor samen met de verkrachter.
Wat enorm moeilijk was voor haar.
Hij spreekt dus alles tegen.
Ik weet dat voor de rechtbank enkel bewijs telt,deze hebben wij niet aangezien wij veel te laat maar op de hoogte waren.
Kan er iemand advies geven wat wij best kunnen doen?
Graag zou ik een advocaat nemen,maar heeft dit zin,gezien wij niks kunnen bewijzen?
Ik weet mij geen raad meer,dus alle tips om gerecht te laten geschieden en deze smeerlap gestraft te zien worden,zijn van harte welkom.
Alvast bedankt !