#1 , 20 apr 2012 19:23
Ik werk als verkoopsmedewerker in een zaak.
Ik was die bewuste namiddag administratie aan het verrichten en er waren geen klanten in de zaak.
De bel deed het niet. Ik zat achter de pc, en er kwam naar mij toestappen, terwijl ik neerzat, gaf mij een duw met beide handen. Ik viel op de grond, en ik kon niet meer recht. De goederen van deze persoon waren blijkbaar niet binnen, en hij was het wachten moe. Maar daar kan ik als verkoper niet aan doen. Het erge is, dat ik niet weet wie deze persoon is, daar er zoveel van dergelijke goederen werden besteld.
Ik had verschrikkelijke pijn. Ik heb dit aan mijn overste laten weten.
Ben toen naar de dokter geweest, en heeft dus de vaststelling gedaan. Een gekneusde rib (dokter zei dat ik nog geluk had, dat de rib niet gebroken was) en een wipplash. Tot op heden, een maand na deze feiten heb ik nog verschrikkelijke pijnen in de nek, en pijnstillers, spierontspanners helpen niet. Als ik mijn hoofd draai voel ik steeds een krak.
Ik heb bij de politie klacht ingediend tegen onbekenden, met het attest van de dokter.
De twee volgende dagen had ik sowieso vrijaf, om wat te rusten. Na mijn twee vrije dagen in de week, ben ik met pijn terug gaan werken.
Ik heb mijn verzekeringsmakelaar verwittigd daar ik ook rechtsbijstand heb bij DAS verzekeringen. Deze hebben ook het PV en het attest ontvangen van mijn makelaar. Maar het grote probleem is, ik weet in godsnaam niet wie het is. Er komen zoveel mensen over de vloer.
Arbeidsongevallen komt niet tussen, dus ik zwijg verder tegen mijn werkgever, want anders zou er wel eens ontslag van kunnen komen.
Hoe kan ik nog alsnog vergoed worden voor mijn medicatie, en de pijnen, en de angst die ik nu wel heb als ik in de zaak sta, te bekomen?
Ik verga gewoonweg van de pijn. Constante koppijnen en nekpijnen dag en 's nachts en druk in het hoofd van de klap. Ik kan bijna niet slapen, alsook die gekeusde rib, dat trekt tot in de rug. Kon ik maar een spuitje krijgen dat ik van het ene moment op het andere moment kon afgeraken van deze pijnen. Ik zou ze dankbaar zijn.
Kan een BA zoals DAS tussenkomen in de kosten, ondanks het fysiek geweld op de werklvoer en de klacht tegen onbekenden die ik bij de politie heb aangegeven.
Alvast hartelijk dank.