hallo
een hele lange tijd geleden wilde ik iets aankopen via ebay.
Toen mijn vriend een t-shirt vond dat hem aanstond heeft hij erop geboden en heeft hij het gewonnen.
Hij heeft betaald maar nooit ontvangen.
Toen we de verkoper duidelijk maakte dat we nog steeds niets ontvingen zij hij dat ons adres niet klopte en dat hij het tot 2maal toe had opgestuurd.
Ik heb al dingen gekocht op ebay en weet dat mijn adres 100% correct is.
Nu enige tijd geleden heb ik nog eens contact opgenomen met de verkoper om het geld alsnog terug te storten omdat hij het maar niet opstuurd en nu reageert hij totaal niet meer.
Ik heb bij ebay een geschil geopend enkele dagen na de aankoop en toen moest ik 10 dagen wachten op antwoord van de verkoper deze heeft geen antwoord gegeven op het geschil en het is daarom gewoon gesloten.
Kan ik op 1 of andere manier toch nog aan mijn aankoop raken of het bedrag teruggestort krijgen? want hij kan wel blijven verkopen en niks opsturen lekker gemakkelijk.
Ik heb van deze verkoper wel een goede feedback gekregen maar deze is totaal ongegrond daar ik niets heb gekregen.
Ik daarentegen heb een slechte feedback gegeven en hij antwoord alleen dit en voor de rest niks:
Artikel kam zwei mal zu uns zurück, wegen falscher Adresse. Ebay wird informiert (in het nederlands: Items terug naar ons twee keer, als gevolg van verkeerde adres. Ebay worden geïnformeerd.