Gedoogbeleid betekent dat het officieel verboden is door de wet maar dat politie en parket het niet vervolgen.Wat betekent gedoogbeleid eigenlijk? Excuses als dit een domme / stuntelige vraag is.. Ik heb recent een bevriende politie agent de bewijsstukken laten bekijken, o.a. Uit de skype conversatie's kon hij vanuit een objectief standpunt opmaken dat de advocaat wel degelijk spelletjes speelde met mijn emotie's en dat hij zeker niet van plan was een duurzame relatie met mij op te bouwen, maar het zeker liet uitschijnen om op die manier seksuele gunsten te bekomen. Ik weet uiteraard niet of dat belastend genoeg is voor het gerecht.kan u mij ook verder toelichten wat ik nu eigenlijk kan bekomen door naar een vertrouwensarts te gaan? Bedankt
. Mvg
Kerkelijke voorgaangers mogen ook aanpappen met meerderjarige vrouwen (of mannen). Ik zeg niet dat ik op ethisch vlak hiermee akkoord ben, maar het is hier geen ethisch forum, maar een juridisch forum. Een meerderjarige man die een relatie heeft met een meerderjarige vrouw die emotioneel wat in de war is, is helemaal niet strafbaar. Punt. Dat deze man als advocaat een beroepsfout maakt, zou wel kunnen, maar da's iets anders...Mss de vraag eens stellen:
Waarom advokaten hun voorbeeldfunctie alsook hun vertrouwenspositie, wel mogen misbruiken voor eigen sexuele bevrediginge, in tegenstelling tot de kerkelijke voorgaangers?
Heu... de leeftijd van de slachtoffers is cruciaal in de discussie die u wil voeren. Dit argument a priori uitsluiten om de discussie in uw voordeel te beslechten is niet echt fair...En neen, je hoeft niet te verwijzen naar de leeftijd van de slachtoffers.
Neen, ik begrijp de analogie totaal niet, maar ik begrijp nu wel waarom u een afkeer hebt van advocaten en justitie.In echtscheidngen waarbij slechts één partij de echtscheidingseis indient,
worden de kinderen evengoed toegewezen aan de eiser.
De andere partij heeft dan niets strafbaars uitgespookt, toch wordt hij/zij veroordeeld om de kinderen minder te zien, en
om zijn/haar plannen, om deze kinderen op te voeden tot volwaardige wereldburgers, op te doeken.
In beroep gaan kost u als veroordeelde dan massa's geld, dat u hopelijk dan nog mag bezitten.
Maar u begript de analogie wellicht met uw stelling.