#4 , 20 mar 2012 15:03
Even kort een historiek:
We zijn verhuist in februari 2010, we hebben de sleutels terug aan de eigenaar overhandigd in maart 2010. Omstreeks die periode heb ik gelijk een verhuisdocument opgestuurd naar X. Dat kwam dan na ongeveer een maand terug aangezien er een paar fouten in stonden. Ik heb die fouten rechtgezet, en terug verstuurd.
In mei 2010 heb ik telefonisch contact gehad met X om te informeren naar de toestand van ons abonnement. Ik kreeg te horen dat alles in orde was. Ik ging over een paar maand een slotfactuur krijgen. Door omstandigheden (ziekte echtgenote) het een beetje uit het oog verloren, en in december kreeg ik dan plots een eindafrekening van X, voor gans 2010.
Opnieuw opgebeld, en kreeg ineens te horen dat ze mijn verhuisdocument niet ontvangen hadden. Ik heb het dan nogmaals opgesteld, pas 4 maand later kregen we dan te horen dat het in orde was.
Nu wordt er van ons echter verwacht dat we de rekening betalen van gans 2010 + de 1ste 4 maand van 2011, dit terwijl er op dat moment iemand anders woonde die geen abonnement had afgesloten met en leverancier.
Het sleept nu een jaar later nog steeds aan, en vraag me daarom ook af of ik nog iets kan doen. Sommigen zeggen van naar de rechtbank te gaan, maar ik vrees een beetje voor de haalbaarheid er van.