Ze is NOG NIET zwanger. Momenteel is het gewoon een voorgevoel waar ik ben mee wakker geworden, en een vraag ontsproten uit een losse gedachte.
Dat was een veronderstelling Braafmens
Bovendien ben ik met heel dit moralistisch gezever niets. Mensen... leer eens de zaken in de context te zien.
Brengt idd geen aarde a/d dijk. Niets verbied u dat dan over te slaan, wat u tot hiertoe blijkbaar toch opmerkelijk goed gelukt is.
Een kind ter wereld brengen is gewoon een kind ter wereld brengen.
Wat meer respect voor een kind lijkt me hier aangewezen. Het is niet "zomaar" een kind ter wereld brengen.
Mensen hebben de ERGERLIJKE EN ACHTERLIJKE gewoonte om zich op te jagen als er kinderen bij komen kijken.
Mij irriteren ze soms als ik dat mag zeggen zonder als onverdraaglijk over te komen. Verhuurders die geen kinderen willen in hun appartementsblok begrijp ik volledig, maar ze mogen wettelijk niet discrimineren uiteraard.
Heel die heisa rond die bus in Zwitserland bewijst dat nogmaals.
Hier begrijp ik je dan weer volledig, en van mij zou je om die opmerking niet bekritiseerd worden, maar je zal dan wel 99% van de Belgische bevolking en van dit forum op je nek halen.
Get a grip, in hemelsnaam...
Kalm blijven, diep ademhalen.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard