Mijn klacht is: Ik heb bijna een jaar bij 'Michiels & Michiels' gewerkt. Het is een call center. Op 9 januari 2012 zijn mijn colleg'as en ik allemaal ontslagen geweest wegens 'faillisement'. Het probleem is dat het niet failliet is verklaard. Nu, het zit zo, we hebben ons loon van december niet gekregen, van januari ook niet, opzegtermijn en eindejaarpremie ook niet.
Ik ben al naar de vakbond geweest en ze hebben 2 aangetekende brieven gestuurd en ze werden allebei teruggestuurd wegens verkeerd adres ofzo. Naar de Kleindokkaai 21 in Gent en naar de Guldensporenpark in Merelbeke. 'T is namelijk zo dat we verhuisd zijn naar Merelbeke een maand vòòr we ontslagen zijn geweest.
De vakbond heeft vandaag een brief gestuurd naar de RVA om verder stappen te ondernemen maar ik heb het gevoel dat het te lang duurt! Door onze ex baas zat iedereen in de miserie. Sommigen hadden gedurende 2 maand geen geld (inlusief ik)
Wat moet ik doen? Hoe krijg ik mijn geld? Ik zou hem beter zo snel mogelijk aanklagen!
Ik hoop op een snel antwoord
Vriendelijke groeten