antwoordde dat meisje dat dochter bijna elke dag kwam met verhaal dat ze blauwe plekken had van mijn man, ik viel bijna van stoel en vroeg wanneer gestart en raar: net als ze relatie met die begonnen is!!in 2de gsm, stuurde hij: ge moet doen wat gij wil, ge moet niet naar anderen luisteren
ons gezin is gewoon kapot!een van de zonen die echt speciale band met haar had, hij deed alles voor haar, haalde haar na werk, reed ergens naartoe als zij vroeg, hij was zo fier op zijn slimme zus en werd graag gezien met haar

een half jaar geleden zei hij al:mama, zet ze weg, ze maakt ons gezin kapot, momenteel hebben de mannen er genoeg van:laat ze daar als ze zo blijft liegen en ik als moeder ga er aan kapot, ze besteelt me en is een liegend, bedriegend kind geworden, nadat ze hoorde van contactverbod dat we gevraagd hadden, heeft ze een "dreigbrief" geschreven dat we niet wisten wat we gedaan hadden en dat we echt geen idee hadden wat er zou gebeuren en dat de gevolgen voor ons zouden zijn, was een hele blz, ze kon alleen maar hem hem gelukkig zijn
wanneer zou papa wel de tijd hebben om haar regelmatig af te ranselen, hij vertrekt om 4.30-5h en komt om 17-18h thuis als iedereen er is, groot gezin, en gaat om 21-21.30 slapen omdat hij vroeg op is, in weekend soms met vrienden zijn hobby doen en rest luieren in stoel, echt, moest hij dit doen, scheidde ik dadelijk van hem!
maar ze heeft niet een blauwe plek aan hulpverleners of politie kunnen laten kijken!maar laatste keer riep ze in hysterie politie erbij toen ze me aanviel en nu worden de rollen omgedraaid, op papier staat dat zij me aanviel, vraag me af wat ze nu weer hier op gaat zeggen, volgend telgesprek, echt, valt niet mee te praten, wat moet ik met zo iemand doen, kan ik een andere vragen en andere instelling want schermen haar van ons af, op overleg na, hebben wij volgende week onze dochter 3 weken niet meer gezien! maar die vent, die man haalt haar elke dag op en brengt haar terug, hij ziet haar dan 30u op 3 weken en wij 2h!en dit wordt in stand gehouden ondanks contactverbod aan beide zijden!
mar die consulente vandaag, die heeft echt "tunnelvisie"