Verklaar u nader?Zal altijd voor problemen zorgen op korte, middenlange of lange termijn.
dit heb ik reeds 2x voorgehad... we hebben toen met een aangetekend schrijven gemeld dat ik niet langer medehuurder ben van dat pand en had mijn huissleutels bij de brief gestoken. de borg was voor mn ex. voor de huisbaas was dit ok. de tweede keer was het mn ex die vertrok en zijn we bij het immokantoor alles gaan regelen. enkel de huisbaas moest tekenen dat ze akkoord was dat ik er alleen bleef wonen. ook de borg is toen op mijn naam overgezet.En alle problemen die ontstaan als de partners uit elkaar gaan en samen een huurcontract hebben.
Soms zijn deze personen er alleen maar op uit om ergens op een officieel dokument te staan, in dit geval de huurovereenkomst. Eenmaal ze een officiele verblijfsvergunning hebben, is de "liefde" plots voorbij, en vertrekken ze weer uit het appartement, en de verhuurder blijft met de miserie zitten.Verklaar u nader?Zal altijd voor problemen zorgen op korte, middenlange of lange termijn.